• Пералік адміністратыўных працэдур

    Пералік адміністратыўных працэдур

    ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР, ШТО АЖЫЦЦЯЎЛЯЕ АДКРЫТАЕ АКЦЫЯНЕРНАЕ ТАВАРЫСТВА «АГАТ-СІСТЭМЫ КІРАВАННЯ» – КІРУЮЧАЯ КАМПАНІЯ ХОЛДЫНГУ «ГЕАІНФАРМАЦЫЙНЫЯ СІСТЭМЫ КІРАВАННЯ» Ў ДАЧЫНЕННІ ДА ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ГРАМАДЗЯН, У ТЫМ ЛІКУ ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ



    Найменне адміністрацыйнай працэдуры

    Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

    Пералік дакументаў, якія самастойна запытваюцца арганізацыяй і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, не ўключаных у пералікі дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

    Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

    Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур

    Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца ў аддзеле кадраў:

    Асоба, адказная за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

    Лупсякова Агнія Міхайлаўна, начальнік групы прыёму, уліку і звальнення кадраў, тэл. +375 (17) 287-12-15, унутр. 22-15, комн. 106, корп.3а

    Час прыему: з 8.00 да 17.00. Перапынак з 13.00 да 14.00

    1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    3. Выдача даведкі аб перыядзе працы

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    4. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе за дзіцем да дасягнення ім 3-гадовага ўзросту

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца ў аддзеле бухгалтарскага ўліку:

    Асоба, адказная за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

    Ліцкевіч Іна Віктараўна, вядучы бухгалтар бюро па разліках з працоўнымі і службоўцамі па заработнай плаце тэл. +375 (17) 287-13-52, унутр. 25-49, комн. 401, корп.4

    Час прыёму: з 8.30 да 17.00

    5. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння)


    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    6. Выдача даведкі пра сярэдні заробак работніка адпаведнай прафесіі і кваліфікацыі


    15 дзён з дня звароту, у выпадку запыту звестак i (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц

    бестэрмінова

    7. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

    Заява

    Копія пасведчання аб нараджэнні дзіцяці

    Копія працоўнай кніжкі

    Даведка аб складзе сям’і

    Даведка з папярэдняга месца атрымання дапамогі — для асобаў, якія раней атрымлівалі дапамогу


    10 дзён з моманту падачы заявы

    па дзень, калі дзіце дасягне узросту 3 гадоў

    8. Выдача даведкі аб перыядзе выплаты дапамогі на дзяцей


    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    9. Выдача даведкі пра памер прызначанай дапамогі на дзяцей


    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    10. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі


    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    11. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў


    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    12. Выдача даведкі аб памеры аліментаў, якія выплачваюцца


    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца ў прафсаюзным камітэце:

    Асоба, адказная за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

    Вірасава Ларыса Іванаўна, спецыяліст па аргпрацы, тэл. +375 (17) 374-52-28, унутр. 24-34, комн. 202, корп.3

    Час прыёму: з 8.30 да 12.30

    13. Выдача даведкі аб незабеспячэнні дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

    5 дзён з дня звароту

    бестэрмінова

    Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца ў Навігацыйна-інфармацыйным цэнтры:

    Асоба, адказная за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

    Башкатаў Сяргей Віктаравіч, вядучы спецыяліст, тэл. +375 (17) 287-13-82, унутр. 27-82, комн. 407А, корп. 1-2

    Час прыёму: з 8.00 да 17.00

    14. Дзяржаўная рэгістрацыя навігацыйнага рэсурсу

    заява на дзяржаўную рэгістрацыю навігацыйнага рэсурса;

    копіі дакументаў, якія пацвярджаюць звесткі аб характарыстыках навігацыйнага рэсурсу (тэхнічны пашпарт, фармуляр, тэхнічнае заданне, тэхнічная спецыфікацыя, дагавор, акт прыёмкі ў эксплуатацыю і іншыя дакументы)

    15 дзён з моманту падачы заявы

    бестэрмінова

    Бланк заявы

    Усе адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца бясплатна


    Інфармацыя пра вышэйстаячы орган кіравання


    ДЗЯРЖАЎНЫ ВАЕННА-ПРАМЫСЛОВЫ КАМIТЭТ РЭСПУБЛIКI БЕЛАРУСЬ


    Адрас:
      пр-т Незалежнасці, 115, г. Мінск, 220114
    Рэжым працы:  з 9-00 да 18-00
    Перапынак:  з 13-00 да 14-00
    Запіс па тэлефоне:  +375 (17) 280-91-00